Hayatım boyunca bu değerin sıfırlanmasını bekleyeceğim hiç aklıma gelmezdi. Hamile kalmak istediğim dönemlerde ne olur yükselmiş olsun ne olur Hamile olayım diye dualar ederdim. Şimdi ise tam tersine dua ediyorum😔Mol gebelik nedir nasıl birşeydir hiçbir bilgim bile yokken patoloji sonucunda dünyam başıma yıkıldı herkes boşuna patolojiye gönderme sonuçlardan birşey bile çıkmıyor derken ben hayatımın şokunu yaşadım doktor biz bu gebelik türüyle pek karşılaşmak istemeyiz sonuçların iyi gelmemiş beta hcg bakıcaz düşmezse kemoterapi bile başlayabilir dedi. Bugün tam 1 ay oldu kürtaj olalı kürtajdan 18 gün sonra beta değerim 57 çıktı 1 hafta sonra tekrar bakmamız gerek dedi çok şükür 24 e düşmüştü bugün yine verdim sonucumu bekliyorum tek duam düşmüş olsun🙏🏻