38+2 yiz geçen hafta nts de hiç sancı çıkmadı pazar günü ağrılarım başladı belde ve kasıkta çok şiddetli adet agrısı gibi geldiği zmaan oturamıyorum affedersiniz popoma baskı yapıyo . Sabah uyandığımda karnım sanki küçülmüş gibi geliyor . Ay kasılması mı bilmiyorum ama bu agrılar olduğunda karnımın bi yerinde taş gibi oluyor hem hareket ediyo hem sert canımı acıtıyo 🙂 ve idrarımı yaparken aşağıya doğru sanki bişeyler çekiyor 🤔doğuma çok mu yakınız acaba 🙈 bu arada oğlumun başı aşağıda doğum pozisyonunda ..