Selam arkadaşlar çok sevdiğim durumumuzu paylaşmak istedim . 36+3 bugün ve 2 hafta önce yani 34+3 ye kontrolde bebeğimin karnı 2 hafta geriden geliyordu kilosu 2108 di ve azdı . Genetikti tabiki en fazla nedenler arasında fakat benim içim rahat etmedi ve normalde 1 haftaya yaydığım beslenme şeklini hergüm düzenli yaptım . 2 yumurta 1 bardak süt kaşar peynir beyaz peynir tam buğday ekmek meyve suyu ‘Muz ceviz badem fındık kavak çekirdeği meyve tabağı 2 günde bir mutlaka et özellikle köfte . Hepsinden azar azar hergüm yedim çok şükür karnındaki gerilik 1 haftaya düşmüş kilosu 2680 olmuş . Yine bu şekilde devam edip 2 hafta sonra 3200 hedefliyorum en az 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Kilosu düşük bebek annelerine moral olsun . İstersek başarabiliriz .