Kızlar merhabalar bi arkadaşım hamile 23. Haftasında doktor kontrolüne gittiğinde bebeğin kilosunun 1700 gram olduğunu söylemiş ultrason kağıdında da yazıyor hatta arkadaşın her hangi bi rahatsızlığı da yok şeker vs. Böyle bişey mümkün mü ya ben çok şaşırdım 😀