Gokceg Evet ben yaptırdım. Artık karşı olanlar dışında hamilelerin %90ı yaptırıyor. Çünkü bana göre çok önemli. Bebeğin bütün organlarına ve sağlıklı çalışıp çalışmadığına bakıyor. Yüzüne bakıyor. Fiziksel olarak herhangi bir anomali olup olmadığına bakıyor. Bence harika bir şey. Annem hep " keşke bizi zamanımızda da olsaydı " der🤗