Duru32_ bende evde yatak rejimindeyim.vc kalkıyom.bebeyimin eşi çok aşağıda kanama ondan dedi doktor ağrım fln tavandı.kaç doktor deyişdim.Azerbaycanda iyi doktor bulmak zor.birini buldum tedaviye başladık cnm.bende ara ara yattım hastanede.Hayrlısı Allahdan cnm.ne zaman istersen yaz.🤗23+5im.bide tüp bebdk benim kızım