Merhaba,4 haftalikken ogrendim hamileligimi ilk once test yaptim silik cikti hemen hastaneye gittim kanda gebelik cikti,2 gun önce doktora gittim kese gorunmuyor diyip kan tahlili istedi bende çok sıra var ve ac oldugum icin kan vermedim hastaneden çıktım bi anda,sorum şu kanda ve test de gebeligi çıkıp ama sonrada gebelik olmamış olma ihtimali varmı yani bi sorun varmı,aklima o kadar takildi ki nasil soracagimi bile bilemedim yazamadim bile şuan hala daha yazamiyorum.