Mervemim ben de ozelde dogum yaptim K vitamini vurulmadi, hicbir yerde de kalmamisti evet. Yalniz hayati onem taşıyor demek yanlış olur. K vitamini aşısi son yıllarda uygulanmaya başlamış bir işlem ve kan pıhtılaşmamasi gibi durumlarda vuruluyor daha cok, stok yetersizliginden. Ornegin gobek bagi düşüp de gobek deliginden kanamasi olan ve durmayan bebekler gibi. Onlara oncelik tanınıyor. Yani hayati onem derseniz eger, vurulmazsa sonucu ölüm veya buyuk hastalik gibi demis olursunuz ancak dediginiz gibi degil. Bebeginizde kan pihtilasmasiyla ilgili sorun yoksa cok da dert edip kendinizi uzmeyin insallah, bizlere uygulanmamış aşılar bunlar, bir virus aşısi da degil nihayetinde.