PirayeAkca benim bugun 9 da yatışım yapıldı scıklıgım 2 cm falan suni sancı taktılar önce 9,15,21,30 diye arttırdılar hala aynı acıklıgım 🙄 şimdi çıkardılar suni sancıyı dinlen diye yarın sabah gene takıcaklar biraz daha arttırız dedi. Ama cok ağrı hissetmiyorum ben herkeste farklıdır herhalde ama korkucak bişey değil fazla