Bkr-efe 33 haftalık gebelikte akıntı yaşayan var mı ? Su gibi rengi yok bazen beyaz ama genelde su gibi rengi yok
madl41 Bkr-efe Canım aynı postu birkaç saat önce ben açtım🙈🙈 inan ki bu hamilelik bitene kadar 9 doğuracağız resmen 😊😅 hemen hemen herkeste aynı sorun galiba😊
Bkr-efe Buseersoy İnan canım bende anlamıyorum ya ilk gebeliğim ve korkuyorum da su gibi bildiğin amnion sıvısından geliyor olabilir mi öyle olursa enfeksiyon kaparız yani Allah göstermesin farkedemezsek
Melon Aynisi bana da oluyor 36+0 dayim aylardir boyle.. vajinayi korumaya aliyor dedi doktor o sivi icin. Beyaz etrafi sulu sulu. Her seferindd ama Korkumdan kizimin suyu iyi mi kotu mu soruyorum. Merak etme diyor ama haklisin tedirgin olmak da..
Bkr-efe Melon her lavaboya gittiğimde yani iç çamaşırımda beyaz su olunca tedirgin oluyorum evet ilk gebeliğim bir de pek bilgi sahibi değilim de korkuyorum ama şimdi biraz içim rahatladı canım sağol 🙏 doktoruma gittiğimde de soracağım mutlaka
R_abia Bkr-efe turnusol ped eczanelerde yok demişlerdi bana yoktuda sordum hepsine medicallerde var dediler 2 tane medical var onlardada yokmuş yani istek olmadığı için benim bulunduğum yerde bulamamştm bn siz hem eczaneye hemde medicalcilere sorun
R_abia Emine-07 12 saat duruyor ped rengi değişimine göre belirleniyor zaten suysa 2 saatte belli oluyormuş
madl41 Bkr-efe ben 20 deyim😊 ama benimde 2 gündür iç çamaşırım sürekli nemli yani şarıl şarıl bişe akmıyor ama akıntı gibide durmuyor vajinam sürekli ıslak her peçete koyduğumda ıslanıyor o yüzden korkuyorum
Zeynepzeze 30 haftaya gircem benim de öyle. Günde kaç kez çamaşır değiştiriyorum ama ayırt edemiyorum belki diyorum sıcaktan dolayı nemleniyor. Akıntı diyemiyorum, ama suyu olup birşey olacak diye korkuyorum da 😒
Gazell Bende aynı haftadayim ve bu hafta hep kafamda aynı soru emin olamadım yarın doktora soracam su gibi islaniyor iç camasirim insallah akintidir
R_abia Emine-07 internetten de bakabilirsin :) ben netten almak istedim orda bile hep stok tükendi yazıyor