yasmin_ly vallahı yasamayan bılmez ben kemoterapi tedavım sırasında buna yakaladım hastane fobım olustu hala ıcerı gırerken bıle nefes alamam ölecek gıbı olurum ama telkın ettım kendımı soyle yap boyle yap kendını dogaya at demekle olmuyor bu iş elınde degıl cunku o dedıgınız paxera ,paxil gebelıkte kullanılmıyor c sınıfında sanırım baska ılac ıcın doktora gıdın kafanızdan sakın almayın bunlar cok etkısı olan ılaclar ben kullanmıyorum ınsallah sızınde gecer