theo 38 haftalık olmak üzereyim devlette muayene oluyorum. Bugün randevum vardı yine çatı muayenesi yapmadılar , normal doğurabilecek miyim hiç fikrim yok? Hiç çatı muayenesi olmadan sancısı gelen var mı? Son anda uygun değilse sezeryan mı yapıyolar?
Esrasrgn theo zaten doğumun başladığında doğumhanede mutlaka bakıcaklardır. Ozaman darsa çatın falan alırlar sezeryana. En iyisi olmamak😂 burda herkes korkutuyo acıyo falan diye bende çok korkuyorum 😞