Bende 2haftadir kullanıyorum sancılardan dolayı 30.haftamda düzenli doğum sancilarim olmuştu o zaman gün içinde 10 tane içtiğimi biliyorum hatta belki daha fazla git gide düşürdük şu an günde 3tane alıyorum bir yan etkisi olmadı inşallah etkisi vardır bizde zamanında doğum yaparız :(