36+5 günlük hamileyim öğlen doktor kontrolünden geldim Nst girdim ultrasona girdim ama hiç bir şeyim yoktu herşey normaldi hastaneden geldiğimden beri kasığımda ağrım var kemiğim ağrıyor resmen acaba neden oluyordur yada normal midir ilk gebeliğim ne olduğunu anlayamadım 😞😔