Matmazell SemaSalihh ahh o bekleme en fenası sanırım 😅 çok merak ediyo insan çatı muanesi falan oldun mu sen canım 😊 gerçi daha ben olmadım ama belki doktorun yapmştır diye 😅
SemaSalihh Matmazell Yok canım çatı muaynesi ne daha var o yarın da kontrolüm var benimde 😌 Evet insan merak ediyor kime benziyor nasıl heleki içimde onun kımıldamalarını izlidikçe daha çok heyecanlanıyorum 🥰🥰
miray68 bende aynıyım uykusuzluk mahvediyor bide temizlik yapılacak ailemde uzakta mecbur eşimle başladık yavaş yavaş yapıyorum napim
SemaSalihh miray68 Allah kolaylık versin canım Benim iki ablam da dün geldi temizledi çantamı hazırladı da gittiler
Matmazell SemaSalihh artık yeri daraldı ama öyle güçlü tepmeleri yok sadece itme gibi hareketleri var benm miniğimin 😍 inşallah hepimiz bi avazda sağlıcakla kucağımıza alalım bu çektiğimz sıkıntılar uçup gider 😊
miray68 SemaSalihh ya ne güzel aslinda ablam 1.5 saat annemler 3 saatlik uzaklıkta annemler köyde isleri güçleri bitmiyor bide yaslilar ablaminda iki çocuğu var ben teklif etmedim oda demedi birsey ama sagolsun eşim var 😅
SemaSalihh miray68 Canım benim de ablamın çocukları var ama ben kolladım onlar yaptılar vallahi Hamile olduğumuz için yapmamız biraz zor eşimin sadece bir gün izni var
miray68 SemaSalihh şanslısın canım valla iki iş yapiyorum oturuyorum yapamiyorim korkuyorum da birsey olacak diye
SemaSalihh miray68 Son haftalarındasın kendini yorma bir de ayak üzerinde durdun mu ayaklarım Çok şişiyor benim
iremasanceylan SemaSalihh Ayy bazen bir enerji geliyor butun evi dip kose temizliyorum😄Bazen yataktan kalkasim gelmiyor cok dengesiz bir donem🙄34+2yiz biz de
Hanife1 Bende 34+2yim geceleri de çok sıcak oluyor uyuyamıyorum bu seferde gün içinde sürekli uyku halindeyim bir iş yapsam çabuk yoruluyorum el ayak şişlikleri önceki haftalara göre daha fazla sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah😊😊
SemaSalihh Hanife1 aynıyız canım seninle 😌 Aynen gündüz uyuyoruz gece sıcaktan bide gündüz uyuyamadığımız için uyuyamıyoruz 🤦♀️
SemaSalihh Betttt Rabbim kolaylık versin çok zor insan dururken terliyor ya ben hiç terlediğimi bilmem 🤦♀️
SemaSalihh Hanife1 aynen aynen dönüyorum bende çok uykum olmayınca benimkide diyo sen gündüz uyudun gene belli 🤣🤣
Virgomom10 30 haftama girdim terleyince banyo bile yapmaya Halim kalmıyor kolumu kaldıramıyorum o kadar sıcaklar beni bitirdi yani artık zararı olmasa erken doğurmak istiyorum
SemaSalihh Virgomom10 Ama daha çok erken 🙆♀️ ben duş alınca rahatlıyorum biraz kendime geliyorum o yüzden terleyince durmuyorum hiç