Premsesimvaar Senaaysu bide dün insatgramsa gördüm korunma için deri altına pipet gibi bisry yerlestiriyorlar ovulosyonu engelliyor muş yeni bir yöntem sanırım
DemetDigesu Senaaysu hormonlu spiral taktırın eskılerı ıyı degıl .. Oyle taktırıp cok hamıle kalan var hem az kanama yapıyormus hemde hamıle kalma rıskı cok cok dusuk hormonlu oldugu ıcın cunku.. 5 sene gıdıyormus
Derin6565 Senaaysu cook hassas bir konu gercekten ustune hamilrme kalmak kotu birsey biz korkudan 3 ay yan yana gelmedik😂sonra esim korundu kizim 4 yasina girdi kendim isteyerek hamile kaldim
Esenburhan123 Premsesimvaar vardı canım o yöntem deri altı implant olarak geçiyor ben rahim içi araç siprail düşünüyorum
anapanda12 Doğum sonrası doktorumla görüşüp karar vermek istiyorum ama büyük ihtimal spiral taktırabilirim, her ihtimale karşı da eşime kondom kullandırabilirim
Defnemmm2301 anapanda12 canım benim arkadaş spraillle hamile kaldı onlar çözüm değil diye düşünüyorum ben bilerek korunmadım doğumdan sonra ne cesaretse ikinciye hamileyim çok da istiyorum 🙈😍