İlk kan testimde TSH 2.59 çıkmıştı kadın dogumcu sınırda, dahiliyeye gorunmeniz gerekiyo dedi. gittim tekrar kan tahlili istedi yaptırdım 4.272 çıktı . Doktor normal dedi ama ben ikna olmadım başka doktora göstermeyi düşünüyorum. Başına gelen varsa lütfen yardımcı olur musunuz ?