Mrb kızlar 3 yıl sonra hamile kaldım 8 haftalık olduk çok şükür şimdiye kadar sıkıntı yok. Ama ben istemsizce Aşırı derecede kız bebek beklentisine girdim bu düşüncelerden alıkoyamıyorum kendimi hiç kız kardeş duygusu tadamadim ablam var ama aramızda aşırı yaş farkı var yani nasil desem bir kızım olsun onunla arkadaş gibi olayım çok istiyorum. Böyle çok kız kardeş olup hiç arkadaşa ihtiyaç duymayan insanlara özeniyorumm. Hergun iletisim halinde olan kiz kardesleri gordukce asiri uzuluyorum hic bilu duygulari yasayamadim.Eşimin de hiç kiz kardeşi yok ve hiç annelerine düşkün değiller böyle şeyleri gördükçe çok üzülüyorum haliyle kız evlat isteğim dahada artıyor. Ama hislerim erkek çocuğum olucagini söylüyor ve etrafımda çok kişide aynı şeyi dedi öncelik sağlıklı ve hayırlı evlat olması ama cinsiyetini öğrendikten sonra erkek olursa üzülmekten çok korkuyorum bu saçma düşünceleri beynimden atmak istiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var :(