Ebrugunesss Kızlar bu vitamini yazdı doktor bana tsh değerim yüksek olduğu için bi ilaç yazdı ve iyot da tiroid hormonunu dengelediği için jodid vitaminini yazdı iyot içeriyormus ama bulamıyorum hic bi yerde kullanan varmı nerden buldunuz yardımcı olur musunuz?
Deletedmom667 Ebrugunesss 8 aylıgım suan bu ay yazdı doktorum. İdrarda iyot tahlılı yapıldı sonucuna baktı ona gore yazdı ılacı jodıd 100 mg gunde 1 tane ıcıyorum. Depolarda yok malesef bayagı eczaneye sordum sonra bı eczanede buldum aldım hemen
hba Ebrugunesss Doktor bana da jodid yazmıştı bulamadım. Aynı zamanda folik asit kullandığım için doktorumun önerisiyle hem folik asit hem iyot içeren folio kullanmaya başladım. Belki sen de folio kullanabilirsin doktoruna danışarak.
Fasulyem22 Ebrugunesss jodid vitamin miymiş ya ben kullanıyordum bir ay kullandım iyot eksikliğim vardı sonra tahlil yaptırdım bu seferde fazla cıktı birakti m zaten kullandığım vitamin iyotlu
Ebrugunesss Deletedmom667 nerden buldun canım il neresi ve bulmak için çok aradın mı ben bulamadım bulunduğum yerde ama
Deletedmom667 Ebrugunesss istanbul canım.. 10 tane eczaneye sordum yoktu zaten ucra bır eczanede buldum ellerınde kalmıs hemen aldım. Merkezı olmayan eczanelerde bulabılırsın ellerınde kaldıysa .. cnku depolarda falan yok ara tum eczanelerı
Cemile-066 Çok faydası olmuyor canım onun bir kutuya bitirdim sonuc hala yüksek vitamin olduğunu bilmiyordum ilaç çok bulunmuyor eczanelerde kalkmış çoğunda