25+3 haftalığım. Havalardan mıdır bilmem, çok fazla sıkılıyorum, iş yapmaya çalışıyorum yapamıyorum, uyumaya çalışıyorum o da olmuyo, terden yapış yapış oluyorum ki hiç sevmediğim bi durum. Karnımdaysa anlamdıramadığım bi rahatsızlık var. Doktor kontrolüme de var daha. Sağa sola dönerken bıçak saplanıyor sanki. Hani çok yersinde 1-2 saatlik bir rahatsızlık bi hazımsızlık hissedersin ya, o durum bende tüm gün devam ediyor. Bel ve sırt ağrıları da başladı. Son haftalarda ne yapcam hiçbir fikrim yok 😶 önerisi olan varsa buyursun 🙂 teşekkürler şimdiden 😘🦋🍀🌸