Ayseysf Herkese merhaba 12 haftalık hamileyim. Çatlakları önlemek normal doğum kolaylığı ve daha bı cok yararından dolayo boll su ıcmek ıstıyorum her zaman yanı basımda koca bı şişe var ama cok zorlanıyorum. Normal de gun de bı bardak bıle ıcmedıgım olurdu nasıl alışıcam su içmeye var mı fıkrı olan?
Bsyldrmdlk Ayseysf 32 haftalık hamileyim maalesef bende öyleyim. Bazen su içmediğim günde oluyor ama içmek şart işte. 2 litreyi bulamıyorum ama en azından şimdi 1,5 a kadar geldim. Kendime 500 ml şişe aldım o da öyle 1,5 a çıkabildim.
Mom72626 Ayseysf canım ben de senin gibiydim ama ille hemen bitirmen gerekmiyor ki yudum yudum iç bir bakmışsın bitmiş. Benim gün de 3 lt bile geçiyor. SEn en yudum yudum alıştır kendini. Ama bardakla değil şişeyle
gdaslik Ayseysf suyunun içine şeftali dilimleri ya da limon dilimleri atarak aromalandırabilirsin su içemeyen insanlar bu şekilde su içebiliyorlar.
2lokummannesiii Ayseysf hava çok sıcak susamıyor musun hadi kış olsa neyse de şimdi insan terlediği için de çok susuyor
Ayseysf Mom72626 2 bardak dahi 5 kere lavoboya gıtmeme sebep oluyo sinir oluyorum 3 lt hayal benım ıcın
Mom72626 Ayseysf daha 12. Haftandasın ve şimdiden tuvaleti sorun edersen ileride seni düşünemiyorum ben . Suyu kendin için ya da çatlak oluşmaması için değil bebeğin her 4 saatte bir amniyon sıvısı değiştiği için tüketmen gerek. İlerleyen haftalarda WC den çıkamıyorsun. Yapıyorsun yatağa yatman ve kalkman bir oluyor yine gidiyorsun hem de içtiğin Sudan dolayı değil bebeğin hareketlerinden dolayı
Matmazell Ayseysf canım bende öyleyim 35+4’üm kendimi zorluyorm ama günde 1.5 lt geçemiyorm şişem var bu şişeyi bitiricem 2 aaate diyorum ama asla bitmiyo o şişe 😪 doğumdan snra da hem süt için hemde hızlı kilo verebilmek su içmem gerekecek napıcam blmiyorm 🤭 bende hep böyleydm ama su içmeyi hep unutursum dediğin gibi bazn 1 bardak suyla günü bitirdiğim günlwr oluyodu 😪 ne yap ne et kendini alıştırmaya çalış 😥 bnde ona uğraşıyorm
Hnfvndk Ayseysf bende içmemekte zorlanıyorum. Yatak odasına bı musluk bıde lavoba yaptırcam yakında 🤭
Ayseysf Matmazell yani o kadar imreniyorum ki bol su tüketenlere 🤧 Bebeğin için bı sorun oldu mı su tuketememen
Benimminikim Ayseysf ben de içemiyordum bugün şu içmemi hatirlaticak bi uygulama indirdim her alarmda 1 bardak içiyorum 3 litre hedefim var inşallah olursa😁
Matmazell Ayseysf gerçekten bende günde 3-4 litre içenler çok iyi doktora her gittiğimde korkuyorm suyuyla ilgili bişi dicwk diye çok şükür bu zamana kadar gayet iyi dedi suyu için ama yine de tedirgin oluyorum😥 içebildiğim kadar içmeye çalışıyorm 😔
ponciklerin_annesi Ayseysf bende seninle ayni durumdayim canim banada dun doktor bol bol su ic dedi ama 1 gram icesim yok 😔
Betusunannsi Kizlar suyu meyve ya da sebze ile tatlandirip için. Ya da konsantre meyve suyu yapin elde. Seftali vişne kara erik akliniza ne geliyorsa. Bir parca limon salatalik falan da atabilirsiniz. Karpuz yeyin bol bol onda da cok su var
Matmazell Betusunannsi aaa bak karpuzu çok tüketiyorm ama 🙄 ordan eksiği kapatıyo muyum acaba inşallah kapatıyorumdur 😬