Merhaba kızlar daha önce bir post açmıştım geçen ayki kontrolümde bebegın eşinde hafif yaslanma kireçlenme başladığını doktorum söylemişti 1 ay sonra bugün. Kontrolüm vardı 37+1 olduk doktorum yaşlanmanın ilerlediğini ve bebeğin suyunun azaldığını sana tavsiyem bebeğinin saglıgı için Sezeryan olmanı öneriyorum dedi ben normal istiyordum ama normali beklersem suyun daha da aZalacagını ve yaşlanmanın ilerleyeceğini söyledi su an 3 kilo 44 gram bebegım kafam çok karışık önümüzdeki haftaya gün vermek istedi belden uyuşturarak Sezeryan önerdi ne yapacağımı bilmiyorum bi akıl lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻