32+3 üm bende kızlar inanılmaz derece de karnımda gerginlik ve ağrı var sanırım karın içi darlığımdan ötürü bu durum ekmek yiyemiyorum korkudan hatta artık akşam 7 de sonra falan bişey yiyemiyorum uyku düzenim iyice bozuldu hiç uyuyamıyorum geceleri de ciddi nefes darlıkları çekmeye başladım işi bile bıraktım 31. haftada doğum iznime ayrıldım mecburen😞