Kızlar merhaba ; internette baktığımda bazı yerlerde doğar doğmaz beneğin sünnet edilmesi iyi diyor, bazı yerlerde bikaç ay sonra olması iyi diyor. Kafam karıştı. Kendi doktorum hemen yaptır diye önerdi ama ben ilk bebek olduğu için zaten tecrübesiz olucam, bide sünnetten dolayı bebeğe dikkatli bakamazsam , sünnet yerine enfeksiyon olursa vb saçma duygulara kapılıyorum. Bide bazılarının hemen sünnet ettirme demesi iyice kafamı karıştırdı. Bu konuda fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba?