cansuaydin Dmrbebek doktorumun muayenehanesi var, ozeldeydi ama ayrıldı şimdi.. muayenehanede devam ediyoruz, gayet memnunuz 😊
Busraoksz Özeldeyım sırf eşimle bekleme huyumuz olmadıgı için 🙈 birde dogumda devlette kendı doktorunuz degıl nobetcı kım olursa o gelıyor ınsan cekınıyor halıyle. Özel bu anlamda ıyı başından berı gttıgın doktor senınle gece gunduz arayabılıyorsun.
Nursevincli Durumun iyise özel. Her açıdan ilgililer tabi ticarethane zihniyetinden uzak özel hastaneler bu konuda iyi.
anapanda12 Devlet hastanesine gidiyorum doktorumu çok sevdiğim için, özele sadece doktora her an ulaşma ve renkli ultrason olduğu için bi kaç kere gittim