GamzeAltndas Nts ye girdim bebegim çok hareketliydi kalp atışı 180 çıktı doktor bebek çok aşırı hareketli böyle durumlarda bir sıkıntı olabiliyor dedi birdaha nts istedi benim gibi olan varmı ?
Ozgemesut GamzeAltndas korkutmak gibi olmasın ama 37. Haftada benimde öyle oldu şuan 39 dayız şimdi hastaneden çıktım acil yatış verdiler suyu bitmek üzereymiş bebeğimin doktor da sağolsun almazsak ölür dedi direk yüzüme
Alleeeeeyyy GamzeAltndas merhaba bebeğin anne karnında çok hareketli olması erken dogumamı sebep benim bebeğim hiç durmuyor 35+6