Prensesannesiiii Kızlar detaylı ulstrason zamanım geliyo ama çok korkuyorum kötü birşey çıkar diye. İkili tarama testi iyiydi ense kalınlığı 1.1 mm çıkmıştı detaylı ulstrason da down sendromu çıkma olasılığı olur mu bu ölçümden sonra
[silindi] Prensesannesiiii çıkmaz Allah’ın izniyle hiç öyle düşünmeyin. Benim bebeğiminde 1.2 ‘ydi dün detaylıya girdim doktor sordu kaçtı diye söylediğimde ooo iyiydi dedi. Bende girmeden önce çok telaşlandım acaba organları sağlam mı bir sıkıntısı var mı diye ister istemez oluyor o stres onun önüne geçemiyorsunuz ama gayet güzel çıkmış sonucunuz öyle bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Kahvaltını tam yap girmeden yarım saat önce tatlı bir şeyler ye bebiş hareketlensin yoksa benim gibi 2 güne ertelenirsin 😀
Prensesannesiiii [silindi] aayyy çok sevindim ya İster isteme aklımıza geliyo böyle şeyler ☺ Herşey normal çıkar inşallah 🙏🏻 Ertelensin istemem 😁