Kizlar dun geceden beri duzenli sancilarim var simdide nişan geldi ama sancim hala ayni duzenlilikte 10 dk 1 geliyor biraz canimi acitip birakiyor artk umudumu yitiriyom sanirim gelmeyecek hastaneyede gitmedim alttan bakacaklar diye korkuyom benim gibi olan var mi 39+0 olduk