Tugba7250 Agustos 5,6,7 dogum gorunuyor bana bebekleriniz nasil boy ve kilolari.suan biz 34+4 teyiz 3 kilo olmus oglum
tortil21 Tugba7250 masallah bebegine canim 7 agustos gozukuyor benimde erkende olabilir 😌 Gecen hafta 2400du. Bakalim yarin gelisimi nasil
Dezehs Tugba7250 yarin öğreneceğim bende benimde 6 7 ağustos gibi ama eğer sezeryan olursam 30 temmuz 1 ağustos arası yarın karar verecegiz
Sedahiraa Ben de 34+2 yim kzlar 19 Ağustos görünüyor İnşAllah normal olursa peki bebeğinizin hareketleri nasıl
yasemink372 2 ağustos görünüyo tarih ama hala 15 günde bi kontrole cagiriyo doktor aynı olan varmı benimle normal mi acaba..
TugbaClk yasemink372 4 ağustos diyor doktorumuz şuan 36+3 üz 33 haftadan beri haftada bir gidiyoruz nst ye bağlıyor 15 günde 1 gitmeniz bana da tuhaf geldi 🤔
Deryayilmazkahraman yasemink372 bnm de Tahmini doğum tarihi Ağustos 2 gözüküyor kontrolüm vardı dün bundan sonra haftada 1 geleceksin dedi nst ye bağlandım çatı muayenesi oldum sen kaç haftalık oldun
aytulbasturk yasemink372 benimde 2 Ağustos gözüküyor Doğum tarihim 2 gün önce doktora kontrol için gittim ve haftaya bir daha çağırdı canım
Ayseberru Dezehs Esrasrgn Tugba7250 merhaba kızlar bende 34+4 haftalık hamileyim size bişey sorucam benim vajina bölgem çok ağrıyor dokunduğunda kemiklerim sızlıyor resmen yürürken bile çok zorlanıyorum sizde de böyle bir durum varmı bide artık belim de de adet agrısı gibi ağrılar oluyor bu gidişle ben Ağustos’u göremiycem 🙈🙈😭
Dezehs Ayseberru benimde öyle canım bazen adım ayınca bile ağrıyor 2 haftadır da adet sancısı gibi ağrı ve bel ağrısı devam ediyor
Elifsaadet Ayseberru bnde 35 haftalık oldum, belim kasıklarım ağrıyor üç gündür, sanki adet olcakmışım gibi, çok fazlada hareket ediyor hiç durmuyor yerinde, döne döne yürüyorum sanki karnımın içi acıyor😭
Busran Ayseberru benimde bu ikinci gebeligim kizimda hiç öyle yaşamadım şimdi oğlum olacak insallh , ikisi aynı olmuyormuş demek🤗
Iyikilerim Ayseberru aynen canım beninde böyle oluyor ılk hamilelikte yaşamadım bunda böyle oluyor anlamadım cinsiyeti ne sizin kimin
TugbaClk Oglusannesii öylesi mi normal böylesi mi çözemedim 😃 amaann analarımız doktor yüzü mü görmüş sanki 😏