Aysedgrlikrkmz Arkadaşlar aranızda bu sorunu yaşayan var Mı? doktor kaçıncı haftada Doğum olur dedi ? Erken Doğum olabilir dedi benim doktorum korkuyorum da
ipeksi Aysedgrlikrkmz kaç haftalıksınız kuzenimin 3. Bebeği bu şekildeydi ilk ikisi normaldi 3.sü sezeryanle aldılar bundan sebep. Eğer dikkat ederseniz bi sorun olmaz Allah’ın izniyle yorucu iş filan yapmayın ayakta çok kalmayın istirahat etmeye dikkat edin, kanama su gelmesi leke filan olursa mutlaka doktorunuza bildirin 38. Haftada almışlardı onunkini. Korkulacak bir durum değil sadece dikkatli olmanız gerekiyor.
GuelGltkn Aysedgrlikrkmz bende ayni durumu yasiyorum 16 haftada bebegin esi asagida denildi ondan beri progesteron kullaniyorum simdi 28 haftalik oldum en sonki kontrole hala cikmamisti bakalim bu hafta yine gitcem doktora cikmismi
GuelGltkn Aysedgrlikrkmz bide benim doktor 32 hafatya kadar cikmazsa daha da cikmaz sezeryanla 38 haftada bebegi aliriz dedi
Aysedgrlikrkmz ipeksi 30 haftalık olduk bugün inşaallah bi sorun olmaz benimki tamamen Rahmi kapatıyormuş kesinlikle sezeryan olacak dedi 😕
ipeksi Aysedgrlikrkmz 29. Haftadan sonra yaşam sınırı riski kalkıyor gönlünü ferah tut 34 35 e kadar bir sıkıntı olmazsa hiç bir sorun olmaz Allah’ın izniyle belki çıkabilir de burda çok örneği vardı sonradan yukarı çıkan çok şükür ki haftan ilerlemiş baya bi kaç hafta daha doktorunun uyarılarını dinlersin bi sıkıntı olmaz inşallah
Alleeeeeyyy Aysedgrlikrkmz var canım zamanla yukarı çıktı benim ilişki yasaktı temizlik yasaktı zorunlu sezeryan olursun dedi ama seninki gibi erken Doğum denmedi suan 35+6 olduk insallah başka bi doktora görün olmadı plesanta yüzünden erken Doğum olucagıjı sanmıyorum
Aysedgrlikrkmz Alleeeeeyyy benimki yuları çıkmadı Cuma farklı bi doktora gidecem bakalım o ne diyecek üç farklı doktor da aşağıda dedi ama bi farklı doktora daha gidecem inşaallah sorun olmasın da sağlıkla gelsinler inşaallah 🙏🏼
Aysedgrlikrkmz ipeksi inşaallah yaaa sorun olmasın insan evham yapıyor bende üç farklı doktorda muayene oldum aşağıda denildi Cuma farklı bi doktora daha gidceem artık daha çok dikkat etcem inşaallah
Aysedgrlikrkmz GuelGltkn benimde detaylıda dedi düzelme olmadı maalesef çok şükür 30.haftaya kadar ağrısız sızız geldik inşaallah zamanında hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏼
GuelGltkn Aysedgrlikrkmz bende ara sira lekelenmeler oldu sükür bu zamana geldik ilk baslarda baya korkuyordum erken dogum riskim var dediler bana cünkü kasilmalarim 16 haftada baslamisti bakalim insallah yukari cikarda normal dogugm yapabilirim olmazsda saglik olsun derim önemli olan sag saglim kavusmak🙏🏼
Aysedgrlikrkmz GuelGltkn kesinlikle sağ Salim kavuşalım da inşaallah önemli olan o bende çok şükür lekelenme filan olmadı olmaz da inşaallah 🙏🏼
dze Bizim kız 35 haftalık geldi şimdi 2,5 yaşında olacak ben 35. Haftada biraz fazla zorladım kendimi o sebeple erken geldi endişe etmeyin ama yukarı çıkmayada biliyor bizimki çıkmamıştı