Ben diyetisyene başladım geçen hafta.22.haftamdayım 6,5 kg aldım.beyaz ekmek çabuk açlık hissi oluşturduğu için tam buğday yemem gerektiğini ara öğünleri mutlaka yapmam gerektiğini ve benim şekerim biraz problemli olduğu için her meyveyi yoğurt ya da ayranla yememi tavsiye etti.2 dilim tam buğday ekmeği her öğünde mutlaka var.6 kg daha alabilirsiniz dedi ama bana daha çok alacakmışım gibi geliyor.