İyi günler hanımlar 19+4 deyim doktorlar bebeğimin kalbinde bi parlaklık gördü kalp sorunu yada genetik bi sorun olabilir dediler 10 gün sonra detaylı ultrason a giricem şu an ne olduğu belli değil beklemek zor olucak .bazen de hiç bişey çıkmayabiliyormuş aynı durumu yaşayan var mı nasıl sonuçlandı yazan herkese şimdiden teşekkürler.