Rabiabck10 30 haftalığım Kızlar düzenli bi şekilde sabah 1 akşam 1 fincan içiyorum çok canım istiyor zararlı mı siz içiyo musunuz
Brcum10 Rabiabck10 ahhh canım ben kahve ne başka birşey. Ben bende çok bağımlıydım. Ama öyle bir tiksindim ki 3 aydır kahve içemiyorum. İnş içerim . Ama günde bir tane zarar vermez. Yani çay yada başka şeyler tüketmiyorsan bence en fazla iki içebilirsin . Ama çay da tüketiyorsan azaltmalısın
Deletedmom0065 Rabiabck10 günlük alman gereken kafein miktari sinirli canim. Bebege gectigi için bebek tolere edemeyebiliyor. Iki fincan kahvenin zarari olacagini sanmiyorum ama çay ve kola tuketimini azaltman lazim ki denk gelsin.
Gmz88 Rabiabck10 bende Türk kahvesini çok severim hergun Bir fincan şekersiz içiyorum iki bardakta açık şekersiz çay içiyorum şuana kadar Bi sorun yaşamadım çok şükür 🙏
Toprak34 Rabiabck10 cok fena bagimlisiydim sabah kalkar kalkmaz kahve icerdim cok sukur ki canim cok nadir istiyor simdi o da genelde cok uykum oldugu zaman aliskanliktan sanirim acilmak icin. Ben gunluk 2 fincan kafein diye biliyorum bunu ister kahve ister cay ister cola falanla albilirsin ama doktora sorman en iyisi. Benim canim istemedigi icin ben sormadim acikcasi
Crescent96 Doktorlar genelde günde 1 kez içebilirsiniz diyorlar. Bende türk kahvesi, nescafe bağımlısıydım nerdeyse ama canım hiç istemiyor aklıma bile gelmiyor diyebilirim..🤷🏼♀️
Brcum10 Adu öyle bir tiryakiydim ki kahvaltıyı toplar toplamaz yapardım. Şimdi aklıma bile gelmiyor. Arkadaş yaptı yok dedim kokusunu bile istemiyorum
Adu Brcum10 bizde komşumla mutlaka hergün içiyorduk ne zaman ki hamile olduğumu öğrendim ağzıma sürmedim kokusu görüntüsü bile midemi bulandırıyor. Bu arada cinsiyet belli mi :)
Brcum10 Adu hayır canım keşke belli olsa 12+2 deyiz Cuma günü gidicez ama inş. Söyler diyorum doktorun eski hastaları da emin olmadan söylemiyor dedi. O nedenle heveslenmiyorum :)
Yilmayse Rabiabck10 ben içtim canım 34 hafta oldum hiçbirsey olmadı masallah sımdışık yolund agözuluyor sosis de yedim cips de yedim acı da yedim kola da içtim yani bitki cayı asla içmedim ama
eylulvari Rabiabck10 sigarayı bıraktım ama kahveyi bırakamadım, günde bir tane hemen hemen her gün içiyorum, asitli şeyleri kola gb kafein içeren şeyleri tüketmiyorum yalnız.
espalp Rabiabck10 nescafe fincanı ile türk kahvesi içen ben günde bi taneden fazlasını içmiyorum. Doktor günde 1 tane dedi 👍🏻
Srnkrbrn Rabiabck10 kuzum ben 3 4 fincan içerdim günde doktorum 1 i gecme asırıya kaçma dedi o kadar bagımlıydım resmen sigara bagımlısı gibi snra snra soguttum kendimi 28.haftamdayım hafta bi misafirimle belki ayda bi oyle içiyorum içmek de sayılmaz artık yani baskarda cok zorlandm ama yaln yok cocuk için bıraktım 😂😂
Beyzanurlina Rabiabck10 benım komsumda içerdi gunde 2 3 u bulurdu sımdı cocugu 1 yasına grcek nerdeyse ama ben yinede 1 fıncan içiyorum canım🙈