Sedayt bebegim ultrasona gire 3200lerdeydi. 38inci haftamdaydim, daha fazla beklersek cocuk 3,5un ustune cikar zorlanirsin daha fazla beklemeyelim biraz destekle seni dogurtalim dedi. 3 cm aciklik ve sancilarim vardi zaten, suni sanci, su patlatma derken doguma alindim. Ama maalesef ikinmalar yetersiz kaldi cocuk kanalda ilerleyemiyodu, o sebepten zor bir dogum oldu, karnima bastirdilar dirsekle, farkli bir pozisyona aldilar beni. zor bela doktor eliyle cikardi bebegi. Cocuk mor dogdu, goz bebeklerinin beyaz kisimlari catlamisti kanamisti. ogrendik ki 3570 gram dogmus. Cok yirtigim olmadi ama, doktor tecrubeliydi onun vesilesi ile cocuk da ben de kurtulduk, 5 dikisim oldu. Suan her şey yolunda ikimiz de toparladik, travmayi atlattim, ve en cilginca olan sey ise yine olsa yine normal dogururum diyor olmam. Yalniz bu kez iri olmamasina dikkat ederim 37de falan dogururum heralde 😅 cunku o kemik esneyebilen bir şey degil. bebegimin kafasinda kemigin baski yaptigi yerlerin izleri var ama o da gececekmis zamanla. Korkutmak icin yazmadim, benimki boyle oldu seninkioyle olacak diye bir sey yok elbette. burda bi kullanici var 40. haftasinda dogum yapmisti catisi basikti onun da 3 kilo dogurmus gayet de kolay dogurmus. Kilo bas cevresi ve cati uyumu cok onemli, doktorunuz tecrubeliyse siz de kendinize inaniyorsaniz ustesinden gelirsiniz. Ama aksi bi durum var ise zorlamayin bence 3,5un kesin ustundeyse ciddi dusunmekte fayda var