1tgbadunya Merhabalar, ben dün sabah bir test yaptım biraz silik çıksa da çift çizgi çıktı..ama kan testi için bir türlü hastaneye gidemedim..belim,kasıklarım yanlarım sızlıyor ağrıyor sizce hamile miyim 🙈
A_S_K 1tgbadunya yeni hamileliktir silik çıkabilir en kısa zamanda kan testiyle doğrula, hayırlı olsun taze anne 🥰
Fdle 1tgbadunya adet sancıları gibi sancıların olur canım oldum olucam adet dersin ama olmazsın 4 5 haftalık hamilelikte belirtiler bunlar
A_S_K 1tgbadunya Silik milik değil bariz belli burda hamilelik var 🙈 Ben adet olacağım diye ped takıyordum öyle ağrım vardı günüm geçince baktım hamileymişim :)