reflesha benim de bebeğim 10 günlük sürekli düşünceliyim hatta gecen hafta depresyona giriyorum sandım. Şu arada gaz sorunu olacak mı diye hop oturup hop kalkıyorum. Karnımdayken ne güzel ağrım olsa da onun iyi olduğunu biliyordum bu dönemler gerçekten yorucuymuş.