Kader18 Bende de 3 lü tarama da trizomi 18 riski var dedi ve perinatoloji ye yönlendirdi perinatoloji de bebeğimin beynin de tömür de gördü doktor, amniyo sentez yaptırmak istemiyorum imza da attım yaptırmamak için ama şöyle bişey de var böyle risk var denilipte sağlıklı doğum yapanlarda çok yakınlarım var böyle riskli olup sağlıklı doğum yapan bende bol bol dua ediyorum Allah büyük onun takdiri neyse onu yaşarız