Serrameri
zaten en kötü yanı gece tuvalete kalkmak bide namaz kılan bi insanın sürekli abdest almak zorunda kalması 🤣🤣 masallah size keşke bende o kadar içebilsem ama iste yeni yeni 2,5 içmeye basladım. Alıştıkça yükselticem. Evet enfeksiyona falanda iyi geliyormuş. Afedersiniz akinti falan farkli renkte geliyordu son bikac gundur fark etmiyorum bile akintiyi. Ve idrarda koyu saridan cok acik bi renk aldi. Bunlari gordukcede icmeye devam ediyorum 🤭🤭😁