Biliyorsunuz hamilelik boyunca su tüketimi çok önemli. Ebeye gittiğimde 4 litre su içmen gerekiyor dedi. Naptın ebe dedim 4 litre su mu içilir ? Lavaboya yatıya mı gideyim. ? Neyse zaten doğru düzgün içemiyorum bari günde 2 litre içmeye çalışayım dedim. Ama yine olmuyor ya unutuyorum, ya içesim olmuyor derken su içmeyi hatırlatıcı uygulamalar indirdim. Su içmeyi hatırlatıyor size. İçtikcede içtiğim kadar bildiriyorum uygulamaya. Hem ne kadar içtiğimi biliyorum hemde hedefe ulaşmak için daha gayretli oluyorum. Bi kaç gün oldu indireli 2bucuk litre içiyorum artık. Bu saate kadar 1 litre oldu bile. Benim gibi olan vardır mutlaka. Ve hem kendi saglıgımız için hemde bebeğin sağlığı için içmemiz gerek. Bende uygulama işe yaradı. Belki benim gibi içemeyenler varsa işlerine yarar diye bi tavsiyede bulunmak istedim sadece :) sağlıklı, mutlu, güzel kalın 🌼💖