Tazeanne0134 Kizlar bugün ikili tarama yapıldı ve ense 3.5 dedi yani biraz kalın dedi ne olur bana fikir verin bişe olur mu? Yaptıranlar sizlere ne dedi doktor bana biraz akıl verin lütfen
Mliko6 Canım 2 nin üstü dovn sendromu olabilir diyoalrda bazen yanılabiliyor doktorlar sen başka bi foktora git