Fmy00 aynı dertten muzdarıbiz 🤣ben bugün 37+0 ım haftaya salı kontrole gidicem ve gitmeden bi gün önce ağdaya gitcem. Kasılmalar olunca doğurmaktan değil pis doğuma gitmektwn çok tırsıyorum 🙈hatta dikkat ediyorum vu aralar doğumu tetikliycek şeyler yapmıyorum. Hele bi temizlwnim neler yapcam neler 😬yani 37+5 de falan gitcem. Doğuma kadar da çıkmaz heralde