Sunny baby nin 70 110 ölçülerinde park yatk aldım. İçi için uyku seti yaptrdm ama yatagını daha almadık. Ara kat için ebebebkten ytak bakayım dedim. Bi çeşit vardı. İnce bişeydi. Ordaki görevlide gerek yok ben kendi cocugıma almadım. Ara kata ince yorgan yaptrıp koydum dedi.. Resmen aldırmadı 😁 siz neler yaptnz. Nerden aldınz. Alırken neye dikkat etmeliyim?