Esqes 5 hafta 6 günlük hamileyim kese ve bebek ne zaman görülür siz kaç haftalıkken gördünüz?Hamileliğimi ilk öğrendiğimde belirtilerim vardı şimdi onlarda yok çok tedirginim😕
Yenianneeee61 Esqes canım 6 hafta galan gözükür belirtileri çok dikkate alma bendede belirtim çok az oldu şuan 13 haftalık oldum bende 😊
Birminiksusamtanesi Esqes 6+2 de keseyi gorduk benimde belirtim cok yok bel agrisi var suanlik ve hafif mide bulantisi. Gogus hassasiyeti fln hic yok olmadida genelde goguslerden suphelenilir mesela
Sevalylmz Esqes 4+5 gördüm keseyii simdi 6+3 haftasonu kalp atisinin duycaz ins ama bende asiri mide bulantisi halsizlik ve uyku varr hic birsey yiyemiyorum bundan dolayi bisey olack diye korkuyorum
ekara Esqes merhabalar. Öncelikle hayırlı olsun. Hamilelik belirtileri bazen olur bazen olmaz bu seni korkutmasın. Hatta bulantın yoksa ne güzel hamilelik yaşıyorum diye sevinebilirsin😊 Kese kandaki beta hcg hormonuna bağlı olarak gözükür. Kan testinde hormon 1000-2000 olduktan sonra ultrasonda görülebilir.
Etzel Sevalylmz aynısı bende de var haftasonundan beri halsizlik midem bulanıyor sürekli yatıyorum böyle grip falan olmadan olan bir kırıklık olur ya vücutta öyle. Sanırım bebişler bizden beslenmeye başladılar buna da şükür ☺️
Esqes Sevalylmz öncelikle hayırlı olsun belirtileriniz normal hamilelik belirtisi Allahın izniyle bir şey olmaz🙏
Etzel Esqes Merhabalar aynı gidiyoruz bende 5+6 yım☺️ biz keseyi 4+4 te gördük, sanırım beta değeriyle alakalı doktorum keseden önce kan tahlili istemişti benden 5400 lerde çıkınca tamam görebiliriz dedi gördük de çok şükür😌 darısı başınıza 🥰
Etzel Esqes inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🌸 benimde 30 mayıs canım ☺️
Sevalylmz Etzelsanirim canim bizden beslenmeye basladilar cok şükür bugunumuze ama calisinca cok yorucu oluyor tabii sen ne kadarliksin
Etzel Sevalylmz 5+6 benim. Cumartesiden beri böyle durumlar. Ben tatildeyim Allahtan cidden çalışırken çok zordur Allah yardımcın olsun 🙏