Merhaba kızlar 35+1 haftalık olduk. 3 gündür cok keskin ağrılarım oluyor. Gece yatarken veya sabah kalkarken bıçak gibi kasığıma ağrı giriyor. Dün akşamda otururken karnımın alt kısmına keskin bir ağrı girdi. Ağrılar maksimum 20 saniye sürdü. Bunlar yalancı doğum sancısı mi? Bebeğim ters olduğu için doktor sezeryan demişti. Normal doğum başlayacak diye biraz endişeleniyorum.