Merve biz draje badem şekerlerinden aldık, Hacı Şeriften de madlen çikolata söyleyeceğiz, kutuları da Ümraniye'den annem almış 50 tanesi 15₺ ve yanında isim etiketi çıkartıp vermişler yapışkanlı. Evde kendimiz hazırlayacağız. Ben hemşirelere, ebelere, ilk günlerde bebeği görmeye gelenlere nacizane böyle bir şey uygun gördüm. 40 mevlüdü için inşallah hediyelik yaptıracağım ona da karar verdim :)