Hazalk Merhaba arkadaşlar serbest t4 değerim düşük çıkıyordu tahliller ve araştırma neticesinde iyot eksikliği çıktı buda bebeğin gelişimini etkiliyormus ilac tedavisine başlandı böyle bi durum yaşayan varmi acaba bilgilerini aktarabilecek???
Reymeh Hazalk şu an bende de aynı durum var iyot için ilaç verdiler piyasada yok ilaç bebeğimin zekasını etkiler diye çok korkuyorum siz neler yaptınız o dönemde