Merhaba kızlar , 37+6 haftalık hamileyim ve bebeğimin suyu sınırda gece kilo alımı az olduğu için yarına yatış verildi. Sancı ya da açılma yok burda okuyup heveslenşrdim evde beklerim belki biraz diye ama maalesef olmadı. Yarın önce fitil sonra sancı verilecekmiş aşırı korkuyorum ne yerdeyim ne gökte herkesten her kafadan sesler bunaltıyor iyice. Bu şekilde Doğumu başlatılan süreci rahat atlatan var mı ? Tecrübelerinzi merak ediyorum teşekkürler