Anneyimmmmm sağıp veriyorum canım biberonla alışır diyorlar, şırıngayla denedim sonra korktum çok hareketli damağına zarar veririm diye, kaşıkla denedim ondada içtiği sütün yarısını içip uykuya dalıyor. Mecbur biberonla devam ediyorum inşallah alışmaz. Sık sıkda memeyi zorluyorum ama malesef emdiği bir iki dakikayı geçmemiştir.