Svmgncr 38 haftalık sezeryan dogum yaptım daha bebegımı goremedım solunum sıkıntısı varmıs cok hızlı nefes alıyormus lutfen dua edın bebegıme sag saglım yanıma gelsın
nghn41 Allah yardimciniz olsun sifalar versin insallah. Duzelir ama siz sıkmayın caninizi. Yeni dunyaya alismaya calisiyor. Iyi dusunun herzaman...😊
nurhayatogul Svmgncr allah şifasını versin tez zamanda annesine kavuşsun inşallah 🙏🏻 Tam 38te mi oldunuz ? Bende bu cumartesi olucam tam 38 oluyoruz endişeliyim biraz
Annemmm2 Svmgncr rabbim şifasını versin canım bende de oldu oglum 38+1de sezeryan oldum sonra da 6 7 saat aldılar yanımdan inledi sürekli böyle sonracok şükür düzeldi umarım düzelir
aslimutlu1 Svmgncr Rabbim saglık versin . Tez zamanda sizi kavustursun insallahh . Saglıkla al kucağına 🙏🏻