Oncelikle herkese merhaba. Benim aci esigim cok dusuk. Cok hassas bir tenim var diyebilirim. Aslinda normal dogum tabiki istiyorum ama yapamam doktorumu cok ugrastirirm diye dusunuyorum. Kendimi kasan biriyim zaten normalde de. Sezeryana gelince onunda sonrasinda yasanacak acilarindan korkuyorm. Epiduralden korkuyorum. Anlayacaginiz herseyden:( kendimi bir turlu alamiyorm bu konulardan. Nasil rahatlatacagim kendimi bilmiyorum...onerileriniz varsa nacizane hepsine talibim kizlar ve dogum yapan anneler :(((